Menu

Contact
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Op maandag t/m vrijdag sturen wij bestellingen (pakketpost) die voor 22:00 geplaatst en afgerond zijn dezelfde dag op. Buspakjes, die door de brievenbus passen, sturen wij tot 17:00.

    Je bestelling wordt geleverd door PostNL, en die levert, mits er geen verstoringen en vertragingen zijn, het pakket de volgende dag.

    Bestellingen van vrijdag na 22:00, zaterdag of zondag, worden op maandag verstuurd.

    VERZENDEN

    Levering Nederland:

    Verzendkosten

    • Bestelling onder € 50,- € 3,95 (buspakje*)
    • Bestelling onder € 50,- € 5,95 (pakketpost)
    • Bestelling boven € 50,- GRATIS

    *Pakketten die in de brievenbus passen sturen wij als buspakje op. PostNL haalt deze pakketjes op werkdagen om 17:00 op. Bestellingen die als buspakje verstuurd kunnen worden en na 17:00 geplaatst zijn, worden de volgende werkdag verstuurd. Houd voor buspakjes rekening met een levertijd van 1 – 3 dagen.

    Buspakje of pakketpost

    We kunnen pas bij het inpakken bepalen of een bestelling als buspakje of pakketpost verstuurd wordt. We brengen daarom voor de verzendkosten standaard € 5,95 in rekening en zullen bij een buspakje het verschil crediteren. Het bedrag wordt binnen een week op jouw rekening teruggestort. Bestel je artikelen met verschillende levertijden dan ontvang je 2 of meer pakjes. Je betaalt dan de verzendkosten van € 5,95 bij bestellingen onder de € 50,-.


    Levering België:

    Verzendkosten

    • Bestelling onder € 50,- € 6,95
    • Bestelling boven € 50,- GRATIS

     

    Levering Europa (excl. België):

    Verzendkosten € 12,50, levertijd 3 - 5 dagen

     

    Levering Wereldwijd (excl. Europa):

    Verzendkosten € 25,-, levertijd 5 - 7 dagen


    Levertijd Nederland en België

    We zien dat PostNL, zowel in Nederland als België, de volgende dag levert (>99%). Houd er wel rekening mee dat er door onvoorziene omstandigheden soms een dag tussen kan zitten.

    Jouw bestelling volgen (track & trace)
    Nadat we jouw bestelling hebben verwerkt en die klaar staat om verstuurd te worden, ontvang je altijd een e-mail met een link om de status van de levering te kunt volgen. Heb je op een werkdag voor 22:00 besteld en na 22:00 geen mail ontvangen, controleer dan of de mail in de ongewenste mailbox is terechtgekomen en neem anders contact met ons op: [email protected]

    Artikel niet op voorraad
    Als een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, nemen wij contact met je op. Zorg dus altijd dat het e-mailadres juist is ingevuld en je de mail regelmatig bekijkt.

    RETOURNEREN

    Wil je de bestelling of een artikel retourneren? Lees hier hoe je dat gemakkelijk kunt doen.